يلوميديا - يلوبيدجز مصر

6 أ/ 18, تقاطع شارعى 205 مع 253, دجلة, المعادى, القاهرة

سيفتح يوم,الأربعاء,08:30

4.8 التقييم / (17) تقييمات

اظهر الخريطة
نبذة عنا
نحن متخصصون فى ظهور شركتك، سواء على القنوات الإعلامية الرقمية، أو الاجتماعية (السوشيال ميديا)، او المحمولة (الموبايل ) أو المطبوعة او على YP.eg (الدليل الاول على الإنترنت في مصر) وأيضًا على محركات بحث Google وشبكة Google الإعلانية و YouTube وعلى نشاطى التجاري على جوجل (Google My Business) وFB وInstagram وYoum7 والعديد من المنصات الشائعة والمعروفة التى تمكنك من جذب عملاء جدد. تواصل معنا للحصول على استشارة مجانية.

وصف الشركة

جاء اسم ومفهوم "يلوبيدجز" في عام 1883. وقتها كانت هناك مطبعة في الولايات المتحدة تقوم بطباعة دليل التليفون العادى على الورق الأبيض وعندما نفذ الورق الأبيض بدأت الطباعة على الورق الأصفر بدلاً منه. ومنذ ذلك الحين وأصبحت "يلوبيدجز" مصحوبة بالعلامة التجارية "الأصابع المتحركة" معنى واحد يمثل حلقة الوصل التى تربط المشترين والبائعين في جميع أنحاء العالم.

تأسست "يلو بيدجز مصر" المعروفة الآن في مصر باسم يلوميديا عام 1988 وكان لديها فرع واحد فقط يعمل به ١٥ موظف، وحتى عام 2000 كانت تقوم بتوفير دليل يلوبيدجز المطبوع فقط.
 
واليوم عدد العاملين فى يلوميديا وصل لأكثر من 400 موظف في 9 مكاتب في جميع أنحاء الجمهورية (7 منهم في القاهرة الكبرى، 1 في المنصورة و1 في الإسكندرية). تحصل منصاتنا الرقمية المتقدمة والتى تضم YP.eg و Dalili.com.eg وغيرها من التطبيقات على أكثر من ٥٠ مليون زيارة سنوياً، وتربط بين 5000 معلن لدينا يوفروا منتجات وخدمات عالية الجودة ومشترين جادين. 
 
نفخر أيضا بأن نكون أول شركاء لكل من جوجل وفيس بوك في مصر ونواصل تقديم حملات فعّالة للمعلنين على جوجل ويوتيوب وفيس بوك وانستجرام.
 
علاوةً على ذلك، فإن يلوميديا تقوم بتوفير قاعدة بيانات الشركات لـ موبينيل 8000 وفودافون 2121 واتصالات 7070. كما أننا تعاقديا نشارك بياناتنا مع جوجل مما يعود بالإستفادة على قاعدة المعلنين لدينا من خلال التواجد على مجموعة واسعة من منصات البحث.

تشمل خدماتنا أيضًا حلول متكاملة لإنشاء المواقع الإلكترونية وتصوير الفيديو والكثير من الخدمات التسويقية الأخرى.

الخدمات ( 2 )

الاعلان عبر جوجل كونننا أول شركاء Google في مصر وبكل فخر نحمل شارة شريك Google المميز يدل على ان لدينا فريق من الاستراتيجيين الحاصلين على الشهادات اللازمة من Google التى تمكنهم من زيادة عائد الاستثمار لحملتك إلى أقصى حد. إذا كنت ترغب في الوصول إلى عملاء جدد عبر الإنترنت ، فقد يكون الإعلان باستخدام إعلانات Google مناسبًا لك. يعرض إعلاناتك على الأشخاص الذين يبحثون عن المنتجات أو الخدمات التي تروج لها. يعمل بنظام إعلان يتم عرضه على صفحة نتائج محرك البحث بعد قيام المستخدم بالبحث بكلمات بحث معينة.
اعلانات فيس بوك كانت يلو ميديا من أوائل شركاء FB في مصر. لقد أطلقنا بنجاح أكثر من 10,000 حملة إعلانات FB منذ ذلك الحين ومستمرون في إرضاء المعلنين المتكررين على FB سنويًا. يمتلك فريقنا من الاستراتيجيين المعتمدين المعرفة والخبرة في إطلاق الاعلانات المصممة خصيصًا لحملات FB وحملات Instagram لجميع الشركات والانشطة التجارية تقريبًا.
اعرض المزيد

المشاريع (1)

دليلى موقع دليلى تم إبتكاره فى مصر وهو دليل أعمال على الإنترنت والموبايل سهل الاستخدام غنى بعشرات الآلاف من الآراء والتقييمات وأكثر من400,000 إدراج لشركات فى جميع أنحاء مصر. على عكس الدليل التقليدى، هدفنا هو وضعك (كـ مستخدم للموقع) فى مقعد السائق من خلال السماح لك بتقييم وإبداء رأيك فى الأماكن التي تزورها، والمحلات التى تشتري منها، أو الخدمات التى تعاملت معها.. كما تستطيع أيضا أن تحدد الطريقة التى تريد بها ترتيب نتائج البحث وفقاً لاحتياجاتك وتفضيلاتك الشخصية. فإذا كنت تريد البحث عن مطاعم فى المعادي أو عرض صالات الجيم المجاورة لك، ستحصل على النتائج التى تريدها فقط بنقرة واحدة.. وهكذا يعطيك الموقع تجربة "بحث محلية" حقيقية . دليلى هى شركة تدار محليا ملتزمة بالإبداع والحفاظ على أفضل تجربة بحث محلى فى مصر، فإذا كانت لديك أية إستفسارات أو مقترحات أو إذا كنت ترغب في مزيد من المعلومات حول دليلى، فبرجاء مراسلتنا على  [email protected]  أو اتصل بنا على رقم 19345.   العديد من الوسائل الإعلانية الفعاله ومنخفضة التكلفة موجودة ضمن موقع دليلى. اضغط هنا للمزيد من المعلومات. تمتع بأوسع تغطية وأقوى النتائج وأغنى الآراء والتقييمات مع أقوى دليل على الإنترنت فى مصر  ابحثفى دليلى اكتر من 400,000 شركة موجودة من كل مكان فى مصر تقدر تـبحث عنها من على الكمبيوتر بتاعك أو من على موبايلك لما تكون خارج في اى مكان، دليلى دايما حيوصلك للمكان اللى بتدور عليه.اكتشفاستخدم دليلى علشان تكتشف الأماكن الجديدة اللى عاوز تروحها. ببساطة اكتب اللى  بتدور عليه ومكانه فين وابدأ الاكتشاف.ومن الأمثلة الشائعة فى عمليات البحث الكتيرة: "مطاعم في الزمالك" أو "كافيهات في المعادى" أو "سينمات في المهندسين" أو "مخابز في مصر الجديدة".ريفيولما تفكر تروح مكان دليلى حيساعدك ويقولك رأى وريفيوهات الناس اللى راحوه قبلك وانت كمان اكتب للى عاوز يروح بعدك عن تجربتك للأماكن اللى روحتها. الناس دايماً بتحب تقرأ اللى يفيدها من آراء وريفيوهات اللى جربوا. ودي بعض الخطوات والنصائح لكتابة آراء مفيدة وثرية: ادخل على دليلى ودور على اللى انت عاوز تقول رأيك فيه ومن بعد ما تكون سجلت دخولك باستخدام حسابك على الفيس بوك، قيم المكان وبعدين اكتب تجربتك: اكتب تجربتك كاملة – اللى عاوز يروح  هيكون مهتم جدا بسماع تجربتك حلوة كانت أو وحشة خليك دايماً مختصر – خير الكلام ما قل ودل الصدق مطلوب – الآراء الحيادية عادة ما تأسر القارئ ابعد عن الهجوم والألفاظ الخارجة  – علشان اللى بيقرا النهارده مهتم بالنقد الموضوعي

العلامات التجارية

طرق الدفع

فيزا ماستر كارد

التقييمات والتعليقات

4.8

17 تقييم

5 - 14 تقييم

4 - 3 تقييم

3 - 0 تقييم

2 - 0 تقييم

1 - 0 تقييم

Riad Mohamed

من احسن شركات محركات البحث عن المحال التجارية والمولات والسينمات وغيرها الكثير غير انها توفر خدمات ممتازة لسهولة التواصل مع الشركة او المحل الذي تبحث عنه, من ارقام تليفونات, مواقع الشركات على الانترنت, خرائط لتحديد موقع الشركة المطلوبة بالتفصيل الممل, حتى يسهل عليك الوصل الى ما تريده, لا يوجد مرة بحثت عن اي شركة او مطعم او محل حتى لو كان شهرته ليست بالمستوى المطلوب الا ولقيت جوابي عند يلوبيدجز, بتمنى بالمستقبل القريب تقوم بتوزيع مجلات او جرائد لها, حتى نستطيع الوصول الى ما نريده لانه ليس دائما النت يكون موجود.

Mohamed Rezq

طبعا يلوبيدجز بدأ في التوغل في مصر بطريقه رائعه كما هو موجود في معظم دول العالم وهو دليل للشركات والمؤسسات والمطاعم والمحلات وكل ما يخطر ببالك من شيء موجود فيه واكيد اصبح منافس قوي للدليل المصري اللي بدأت اسهمه تتلاشى بعد ما بقت المكالمه بنص جنيه وده شيء غير مقبول من دليل 140 لانه المفروض انه خدمة مجانيه. وده غير ان يلوبيدجز هتلاقي فيه موظفين رائعين وكلامهم محترم وبيدوك كل التفاصيل عن العنوان والتلفونات وجميع الفروع اللي انت محتاجها بجد خدمة رائعه واتمنى ترتقى للافضل دائما ده بالاضافه للكتاب الرائع بتاعهم اللي متوفر في اماكن كتيره وانا شخصيا انطلب مني هذا الكتاب لاحد اصدقائي في تركيا لمساعدته في الشغل بتاعه في مصر.

Ahmed ELhemaly

بصراحة يا جماعة شركة ييلو بيدجز شركة اكثر من رائعة لا تحتاج لتعليقى لوصفها فهى شركة فريدة من نوعها بجد ده غير انها شركة رائدة فى مجالها لان اى حد عاوز يعرف معلومات عن اى شركة تجارية موجودة فى مصر بيتوجه لدليلى على الفور عشان عارف انه هيلاقى مبتغاه فيها وده مش من فراغ ده لان شركة ييلو بيدجز بتحتوى على اكتر من 300.000 دليل عن الشركات التجارية.

Abdelsalam Elwi

الشركة دي او المؤسسه دي بجد حاجه كويسه اوي وغطت طبعا على دليل المصريه للاتصالات بس ده لانها تميزت وغيرت من طريقة التنظيم وكيفية الوصول للمعلومه وايضا كانت تصل لنا في كل مكان انت عاوزه، هتدور على الشركة اللى عاوزها وتجيب كل المعلومات عنها وصور وخريطة ازاي توصلها دي بجد فظيعه وكمان تليفوناتها والموقع للشركة وكل المعلومات لو عاوز تشتغل مثلا في مجال ما انت تخش على الموقع وتحدد وهتلاقي طلعلك كل الشركات في المجال ده وترتيب ابجدى كمان للشركات، يعني حاجه جاده فحت طب ولو عاوز تشتري حاجه برده هيدلك، ده غير الخدمات الاخرى انصحك بتصفح الموقع واالاكتشاف بنفسك.

Mark Kamel

يلوبيدجز مصر من الشركات اللى ينفع ترجعلها وانت فى كل مكان سواء على الانترنت وموقعهم المتميز اللى فعلآ بيمثل دليل تقدر ترجع ليه فى اى وقت وفى اى مكان، اوعن طريق التليفون الخدمه متاحه بشكل ممتاز يعنى لو انت محتاج اى حاجه فى مصر زى الشركات او محلات او اماكن خدميه مستشفيات وغيرها تلقى الدنيا متاحه ليك اكتر، بيوفروا ليك العنوان وارقام التليفون، المجال دة انا شخصيآ معجب جدآ بفكرته واعتقد ان الفكره ناجحه بكل المقاييس لان مش معقوله اى شخص من نفسه هيكون بيعرف كل حاجه لكن من الجيد انك تلاقى دليل او مرجع تلجأ ليه وقت الحاجه.

Ahmed Elhemaly

شركة جامدة جداا بتعرف من خلالها اى تليفون شركة انت عاوزها اى معلومات عنها اى حاجة تتخيلها او تيجى فى دماغك هتلاقى ييلوبيدجز كاتبة كل اللى تحتاجه عنها بجد هى شركة بتقدم خدمات عالية جدا جدا وسهلة جدا جدا.

Mahmoud El Hemaly

يعد يلو بيدجز المرجع الأول والرئيسى فى مصر والعالم العربى لكل المستخدمين الباحثين عن الشركات، يلو بيدجز هو أكبر دليل للأعمال التجارية حيث يقوم بعرض ادلة الشركات للتسهيل على المستخدمين، ويعد من أفضل دليل عربى من وجهة نظرى الشخصية حيث يتميز بسهولة الاستخدام وتعدد طرق البحث مما يتيح للمستخدم سهولة الوصل الى مايريد فمثلا اذا اراد المستخدم البحث عن مطعم او شركة او ماشابة يمكنة استخدام دليل يلو بيدجز www.yellowpages.com.eg، طرق البحث متعددة منها مثلا البحث عن طريق اسم الشركة او المطعم او عن طريق رقم التليفون ويمكن تنقية النتائج من خلال تحديد المدينة او الموقع أيضا يمكن الوصول من خلال التصنيفات واللى تسهل الوصول لمجال معين من الشركات، يلو بديجز موقع مفيد جدا لكل المستخدمين سواء الاشخاص او الشركات ومفيد أكتر للمسوقين.

Ahmad Abdelwahab

انا واحد من الناس اللى معاهم دليل يلو بيدجز ولما بحب اجيب اى تفاصيل عن اة حاجه اتخيلها برجع للدليل بتاع يلو بيدجز او بدخل على الموقع الإلكترونى بتاعهم مافيش حاجه بتفوت منهم الشركه دة بصراحه ليها سمعتها ومكانتها على مستوى العالم كله فى الإعلان والدعايه انا ليا واحد صاحبى شغال فيها فى قسم المبيعات بيشكر جدا فى الشركه بكل الأقسام اللى فيها وعرفت ان ليها فروع كتيره تقريبا 14 فرع فى مصر بس وبيقدموا عروض كويسه جدا فعلا يلو بيدجز احسن شركة دعايه واعلان تتعامل معاها واكيد انت اللى كسبان لأنها شركه ليها اسمها المعروف على مستوى العالم كله.

Lars Mourey

Egypt Yellow Pages is the one source I go to when I need a phone number or address for a business that I am looking for. I recently moved within Egypt from one area to another and I used my Egypt Yellow Pages iPhone app all the time to find the nearest supermarket, pizza delivery, sushi delivery, pharmacy, dry cleaner, etc... You name it Egypt Yellow Pages has it. Their online site Yellow.com.eg is fast, reliable and I like the easy way of searching by business name, keywords, brand or phone number. Great work guys. Keep it up.

Rasha Osama

يلوبيدجز مصر هى من اجمد الشركات اللى بتقدم خدمات عاليه الجودة فى مجالها. فلو احتجت انى اعرف اى رقم شركة او مطعم بحب دايما ادور فى دليل يلوبيدجز. دليل جامد جدا ودقيق اوى, وبالذات بعد ما عملوا خدمة الخريطة على الموقع الالكترونى ليلوبيدجز ( www.yellow.com.eg ). دليل يلو متوافر بعدة صور اولا النسخة المطبوعة, ثانيا الموقع الالكترونى وده موقع جامد جدا, ثالثا ممكن تلجأ لهم من خلال اما موقعهم من على الموبيل او انك تنزل الابليكشن الخاصة بيهم لو عندك اي فون. كل ده غير انهم بيقدموا خدمات اخرى زى الخريطة المحموله و كمان ليهم كتيبات صغيرة يطلق عليها اسم اين ماى بوكيت والكتيبات دى بتساعد الاجانب والمصريين فى معرفة المزيد عن مصر. بجد اللى مجربش يلو لازم يجربه. على فكرة الموقع ده مفيد جدا ليا سواء فى البيت او فى الشغل, وبينفع شركات كتيرة وبييسرلهم شغلهم.

Ahmed Abdel Tawab

واحدة من اكبر الشركات الموجودة فى مصر، شركة تعمل بشكل احترافى و تتطور بشكل مرعب لتواكب التطور العالمى بايادى مصرية، انهم حقا يقومون بعمل متميز جدا ومجهودات رائعة لخدمة كل من يعملون او يهتمون باى مجال اعمال داخل مصر. خدمات الشركة متوفرة على الموقع الخاص بهم و ايضا من خلال الادلة التى يصدرونها بشكل سنوى و فى كل مرة تجد الجديد والجديد. انا شخصيا اكتشفت ان ناس كتير جدا تعتمد على منتجات يلو بيدجز بشكل كلى فى عملهم و حتى فى خارج مجال العمل، حيث ان الموقع الالكترونى للشركة الان يقدم خدمات فى منتهى الاهمية حيث انه ممكن عن طريقه الان طلب الطعام او حتى معرفة اقرب المطاعم من خلال خدمات محدد المواقع، و التى اعتمد عليها انا شخصيا فى الذهاب الى اماكن لم اكن اعرفها او اعرف طريقها و التى تم حل هذه المشكلة الان من خلال خريطة المكان المراد الذهاب اليه. اتمنى الاستمرار فى عطاءات هذه الشركة وخدمات موقعها الالكترونى و اتوقع المزيد من التطور فى المستقبل القريب.

Sameh Samir

عايز تعرف تليفون اى شركة، عايز تعرف عنوان اى شركة وازاى تروحه، عايز تعرف تأسس شركتك وعايز تعرف هتتعامل مع مين، عايز تعلن عن شركتك ويجيلك استثمار جيد من الاعلان ده، عايز تشوف اسم شركتك ظاهر مع اكبر الشركات فى مصر فى مجالك، عايز تعرف الناس بمنتجاتك وسابقة اعمالك، عايز اى حد يسأل عليك يعرف يتصل بيك، لو انت شركة تحب كل عملاءك يشوفو الويب سايت بتاعك، لو عايز اى حاجة من كل اللى فات قم بزيارة الى هذا الموقع الالكترونى www.yellowpages.com.eg او كلم 19345 من اى تليفون عادي او محمول بسعر الدقيقة العادية كل يوم من 9 الصبح لحد 8 بالليل. ده فعلا اللى بتعمله وبتقدمه شركة يلوبيدجز مصر لكل اللى بيستخدم دليل يلوبيدجز المطبوع او الموقع الالكترونى او اى ادلة تانية من ادلة يلوبيدجز زى الخريطة وزى البوكيت. ومفيش حاجة قولتها ويلوبيدجز مش بتعملها. يلوبيدجز هى الشركة الرائدة والاولى فى مصر فى مجال ادلة الاعمال وموقع يلوبيدجز هو كمان الموقع الرسمى للبحث فى الاعمال فى مصر. فمشروع الحكومة الالكترونية فى مصر لما بدأ تفعيله واحتاجوا ان يوفروا معلومات للشعب المصرى تعاقدت الحكومة المصرية- ممثلة فى وزارة الدولة للتنمية الادارية- فورا مع يلوبيدجز مصر لان اى معلومات او بيانات موثقة مينفعش تتاخد الا من يلوبيدجز مصر.

Mohab Muhammad

اللى يحب يحصل على دليل يلوبيدجز مصر، ممكن يدخل على موقع www.yellow.com.eg ويسجل بيانات الاتصال بيه وهيقوم موظفين خدمة العملاء بالاتصال بيه أو يتصل مباشرة على 19345 لطلب نسخته. الدليل به كل القطاعات التجارية من الـ أ إلى الــ ى يعنى عايز شركات الحديد والصلب - تدور فى حرف (ح) عايز شركات البلاستيك - تدور فى حرف (ب) مستشفيات (م...) وهكذا الدليل مجانا - ايوه مجانا ولو عايز يوصلّك - التوصيل فى القاهرة والاسكندرية فقط - ومصاريف التوصيل بـ 9.25 جنيه - فقط تسعة جنيهات و خمسة وعشرون قرشا.

Abdelrahman Gamel

الشركة دى ياجماعة بتعمل دليل قوى جدا جدا اسمو يلوبيدجز الدليل دة بجد بتلائى فية كل ما يخطرعلى بالك من بزنس موجود فى مصر والدليل دة منظم جدا مترتب ابجدى بالانشطة وتحت كل نشاط كل كل الشركات اللى شغالة فى البزنس دة بجد اللى عايز اى حاجة فى مصر ميحولشى يفتح اى حاجة غير لوبيدجز وكمان الشركات اللى فى الدليل دة اغلبهم موجودين بالداتا انت ممكن لو عايز اى حاجة ممكن تتخيل انك تحتجها ما عليك الا انك تفتح الدليل وتطلب كل اللى انت عايزو بالتليفون من مطاعم وصيدليات ومحلات واثاث واى شئ ممكن انت تحتاجة انا بصراحة بعتمد علية فى كل حاجة بشتريها يعتبر سوق فى بيتى او فى مكتبى مش محتاج انى انزل الشارع وكل حاجة متوفرة

Trevor Nadeau

There is no better way to find a business in Egypt. I use the website and the mobile site to restaurants mostly...I keep using it cuz I always seem to find what I am looking for. be sure to trust what you find on yellowpages.com.eg. I do.

Manar El Kady

بعتمد عليه كتير اوي لما بكون محتاجة اعرف عنوان او تليفون شركة او مؤسسة معينة ده على المجال الشخصي وكنت بستعمله كتير اوي في وظيفتي السابقة عشان اجيب منه بيانات اهم الشركات سواء الدليل المطبوع او الموقع الاليكتروني, البحث فيه سهل وخدماته ممتازة وكمان منتجاته بتعجبني اوي واكتر حاجة بشوف انها مفيدة ليا على الجانب الشخصي غير الدليل المطبوع هيا الخريطة بجد ممتازة اوي

Medo Medo

الشركه دي يا جماعه انا اعرفها من سنه 2003 ايام ماكان توزيع الدليل قليل و الموقع ماكانش قوي بس دلوقتي الوضع اتغير 180 درجه توزيع الدليل وصل دلوقتي ل 300الف نسخه عربي و انجليزي و كمان في دليل لمنطقه البحر الاحمر 70 الف نسخه و دا بيتوزع فيها دليل بيخدم المنطقه هناك بشكل كويس اوي و عندهم كمان منتجات خلاقه زي الخريطه و كتيب عن مناطق كتيره زي القاهره و اسكندريه و البحر الاحمر و دول بيخدموا العميل بشكل كويس اوي و خدمه الموبايل اللي بتقدم فيها يلوبيدجز خدمات كتيره اوي منها الخرائط مثلا و خدمات كتير و اخر حاجه و اقوي منتج عندهم هو الموقع اللي بيتطور بشكل مرعب كل يوم و استخدام التقنيات الحديثه للبحث فيه و البحث بكلمات البحث مابيخليش حد بيدور علي حاجه الا و يلاقيها موقع متميز فعلاو علي فكره هما شغالين باحدث اصدار لمحركات البحث في العالم

ارسل رسالة إلى يلوميديا - يلوبيدجز مصر للحصول على المزيد من المعلومات

ساعات العمل

الأحد

الاثنين

الثلاثاء

الأربعاء

الخميس

الجمعة

السبت

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

مغلق

مغلق